13 april 2016

1 mei 2016: Feest PvdA Limburg in Maastricht

Hierbij nodigen wij u namens het gewest Limburg en de PvdA Maastricht uit voor het 1 mei feest in Limburg (u kunt natuurlijk ook naar Utrecht voor het landelijke feest, maar als u daar niet naartoe kunt dan mag u 1 mei in Maastricht niet missen). Het feest zal vooral in het teken staan van 70 jaar PvdA in Limburg.

Het programma zal vooral aandacht besteden aan verhalen van onze leden over heden en verleden en toekomst van de PvdA. Maar het zijn vooral hun en uw persoonlijke verhalen die centraal staan.  De bijna honderdjarige tot en met de twintigjarige, de burgemeester en de vakbondsman, de volksvertegenwoordiger (landelijk, provinciaal en lokaal) en de partijtijger, allen komen aan het woord. Met muziek, poëzie en veel gezelligheid. Kortom: een springlevende PvdA Limburg. Neem uw familieleden en vrienden mee.

Programma:

13.00 uur
Bezoek algemene begraafplaats ingang Tongerseweg voor herdenking.

14.00 uur
Opening Zaal Koninklijke Harmonie Ster van Maastricht Bredestraat 19 te Maastricht.

14.30 uur
Welkom door voorzitter afdeling Maastricht
Toespraak door (Prof.) Joop van den Berg
Muziek door studenten kunstenfaculteit o.l.v. Jan Rademakers
Voordracht poëzie Maarten van den Berg
Interviews met leden uit alle generaties van 70 jaar PvdA door Jacques Costongs
Muziek door trompettist Jacques Bleus
Uitreiking Willem Vliegen Penning door de afdeling Maastricht

17.00 uur
Afsluiting officiële programma.

Tevens zullen er partijgenoten zijn die u graag even spreken over uw ´historie´ in de PvdA. Als u nog foto´s heeft of andere documenten kunt u die meenemen. Ze worden, met uw toestemming, ter plekke gekopieerd.

Namens het gewest van de PvdA: Jacques Costongs
Namens de afdeling Maastricht: Ferry van Westerhoven